SzyrGameStudio

Amatorskie studio zajmujące się produkcją prostych gier komputerowych oraz mobilnych. Na obecną chwilę możemy się pochwalić jedynie dwoma grami a mianowicie -Staff of Hell https://www.szyrgamestudio.com/staff-of-hell.html -Doddani https://www.szyrgamestudio.com/doddani.html

O Autorze

SZYRGAMESTUDIO

Amatorskie Studio Gier Indie

Szyrgamestudio.com

 

Hej! Cieszymy się, że do nas zajrzeliście. Skoro zostaliście już zainteresowani naszym studiem to pewnie chcielibyście się dowiedź o nas parę szczegółów, czyż nie? A więc – zapnijcie pasy i zaczynamy!

 

ETAP I - POCZĄTKI

 

SzyrGameStudio swoje początki miało w 2016, gdzie funkcjonowało jako jednoosobowy zespół. Założycielem SzyrGameStudio był Igor „szyrrogi” Różanowski.

Początkowe gry, które mieliśmy zamiar wydać nigdy nie ujrzały światła dziennego – powodem było zbyt małe dopracowanie naszych gier (takie wady tworzenia gry przez jedną osobę, która nie miała żadnego wcześniejszego doświadczenia z Game Devem). Po nieudanych próbach wydania gier przyszedł czas na zmiany.

Igor "Szyrrogi" Różanowski

GŁÓWNY POMYSŁODAWCA SGS

 

 

Zmiany te nastąpiły w okresie 2017-2018 gdzie zaczęliśmy szukać osób, które interesują się Game Devem i chciałyby dołączyć do naszego studia wiedząc, że jako początkujące nowe studio nie posiada żadnego budżetu na produkcje. Kiedy już nasze studio rozrosło się o osoby zainteresowane tworzeniem gier rozpoczęliśmy pracę nad pierwszą grą którą planowaliśmy wydać.

 

ETAP II – PIERWSZE PRODUKCJE

 

Luty 2018 był bardzo znaczący dla studia. Zaczęliśmy pracę nad grą "Staff of Hell" która początkowo nazywała się "Miecze i różdżki". Silnik na którym planowaliśmy stworzyć tą grę to RPG MAKER MV. Pod koniec czerwca skończyliśmy pracę nad betą gry "Staff of Hell", natomiast w walentynki 2019 roku wydaliśmy pełną wersję gry.

 

Trailer gry Staff of Hell

 

Po premierze naszej pierwszej gry rozpoczęliśmy pracę nad naszą kolejną grą, którą nazwaliśmy ,,Doddani”. Naszym głównym założeniem było stworzenie względem pierwszej gry produkcje, która odejdzie z korzystania gotowych Assetów na rzecz własnych – przygotowanych przez naszych grafików. Silnik gry natomiast pozostał ten sam co był w Staff of Hell. Końcowo, 25 października 2019 roku odbyła się premiera gry. Przy produkcji pracowało 8 osób. W przyszłości do gry planujemy wprowadzić różne aktualizacje oraz DLC.

 

Trailer gry Doddani

ETAP III – TERAŹNIEJSZOŚĆ

 

Obecnie znajdujemy się w okresie prac nad kolejną naszą grą - Atorth: Tales of Uklimond jest obecnie naszym głównym projektem - jest to także kolejna gra RPG, a przede wszystkim ostatnia produkcja, którą robimy na aktualnym silniku (RPG MAKER MV).

 

ETAP IV – CO DALEJ?

 

Jak widzicie, SzyrGameStudio obecnie w każdej z powyższych produkcji kręciło się wokół tego samego silnika – RPG MAKERA MV. Patrząc perspektywicznie w przyszłość wiemy to, że aby nasze przyszłe produkcje były bardziej zaawansowane musimy zmienić środowisko w jakim będziemy pracować. Oprócz tego wiemy także, że konsekwencją tego będzie to, że będziemy musieli liczyć się z różnymi wydatkami, czy to na programy dla grafików, czy też na różne inne licencje nie mówiąc o tym, że też chcielibyśmy dostać trochę grosza dla siebie (chyba nikt nie lubi pracować za darmo, co nie?).

 

To właśnie dlatego założyliśmy tego patronite – wiemy, że dzięki wam będziemy mogli rozwinąć skrzydła. Kto wie – może w przyszłości będziemy studiem rozpoznawalnym na całym świecie ?.

 

Trzymajcie się ciepło, SzyrGameStudio.

Pozdrawiamy.

Udostępnij

Pomóż, udostępniając profil!

Hej!

Znajdujesz się na profilu-wizytówce - możesz podejrzeć tu moją twórczość i pasję, rozgość się więc i czuj jak u siebie! Pamiętaj jednak, że funkcja finansowego wsparcia jest niedostępna :)