Avatar użytkownika

BRD24.pl

26
patronów
319 
miesięcznie
24 345 
łącznie
26
patronów
319 zł 24 345 zł
miesięcznie łącznie

Progi wsparcia

5 zł miesięcznie
PIERWSZY BIEG

Dla nas to nie jest mała kwota. Jesteśmy zaszczyceni, że zdecydowałeś się zostać naszym pracodawcą. Będziemy o tym pamiętać zabierając się codziennie do pracy. Robimy to dla Ciebie
10 zł miesięcznie
DRUGI BIEG

Szanujemy to, że doceniasz naszą dziennikarską misję. Jeśli zdecydowałeś się wesprzeć nas taką kwotą, zapewne widzisz głęboki sens poprawiania bezpieczeństwa na drogach.

W RAMACH PODZIĘKOWANIA - oprócz słów i ukłonów - zaprosimy Cię do zamkniętej grupy dyskusyjnej BRD24.pl, gdzie nieoficjalnie porozmawiamy na tematy związane z bezpieczeństwem i dziennikarstwem.
17 zł miesięcznie
NA LUZIE

Ten próg dodajemy na życzenie Patronów, którzy chcieli nas wesprzeć kwotą mniejszą niż 50 zł ale większą niż 10 zł
25 zł miesięcznie
NA LUZIE

Ten próg dodajemy na życzenie Patronów, którzy chcieli nas wesprzeć kwotą mniejszą niż 50 zł ale większą niż 10 zł
35 zł miesięcznie
NA LUZIE

Ten próg dodajemy na życzenie Patronów, którzy chcieli nas wesprzeć kwotą mniejszą niż 50 zł ale większą niż 10 zł
42 zł miesięcznie
NA LUZIE

Ten próg dodajemy na życzenie Patronów, którzy chcieli nas wesprzeć kwotą mniejszą niż 50 zł ale większą niż 10 zł
50 zł miesięcznie
Wybierz 50 zł
50 dostępnych miejsc
TRZECI BIEG

To poważna kwota, którą zdecydujesz się wydać na niezależne dziennikarstwo. Czujemy się zobowiązani. I dzięki takim Patronom czujemy, że nasz zapał do pracy będzie się tylko zwiększał.

W RAMACH PODZIĘKOWANIA wyślemy Ci pocztą nasz drukowany poradnik dla mediów i NGO "Jak pisać o bezpieczeństwie na drogach". Oczywiście zaprosimy Cię również do zamkniętej grupy na dyskusje (mamy nadzieje owocne).
100 zł miesięcznie
Wybierz 100 zł
50 dostępnych miejsc
CZWARTY BIEG

Jeśli wspierasz nas taką kwotą, zapewne sam jesteś zaangażowany w poprawę bezpieczeństwa na drogach. Jeśli możemy w ten sposób połączyć siły - dziękujemy i postaramy się jak najlepiej wypełnić to zadanie.

W RAMACH PODZIĘKOWANIA chętnie zrealizujemy temat dziennikarski, który chodzi Ci po głowie. W końcu Ty płacisz, ty wymagasz ;)
Takim Patronom wyślemy też drukowany poradnik "Jak pisać o bezpieczeństwie na drogach" i zaprosimy do zamkniętej grupy dyskusyjnej na Facebooku.
500 zł miesięcznie
Wybierz 500 zł
10 dostępnych miejsc
PIĄTY BIEG

To już blisko limitu naszej "skrzyni biegów" dla Patronów. Jeśli wspierasz nas taką kwotą, postaramy się odwdzięczyć tak samo dobrą robotą dziennikarską.

W RAMACH PODZIĘKOWANIA mamy dla Ciebie miejsce reklamowe w portalu BRD24.pl. Ty lub twoja firma może być na stałe wymieniona w stopce portalu jako "Partner serwisu". Możemy też zamieścić bannerową reklamę Twojej firmy na miesiąc.
Dostęp do zamkniętej grupy dyskusyjnej jest oczywisty.
1000 zł miesięcznie
Wybierz 1000 zł
5 dostępnych miejsc
SZÓSTY BIEG

Taki mecenat to prawdziwy skarb. Trudno nawet wypowiedzieć wdzięczność za tak poważne wsparcie. Musisz być człowiekiem, któremu na sercu leży uczynienie polskich dróg miejscem przyjemnych podróży zamiast miejscem, gdzie walczy się o przetrwanie. To jest wielkie!

W RAMACH PODZIĘKOWANIA jeśli będziesz tego chciał, redaktor naczelny chętnie spotka się z Tobą osobiście (w czasach pandemii - poprzez media elektroniczne) i odpowie na pytania oraz wątpliwości (a także kulisy) sfery BRD w Polsce.
Twoja firma lub Ty może otrzymać też stałą reklamę na głównej stronie serwisu BRD24.pl, lub na stałe zagościć w stopce portalu jako "Partner portalu"

Kup wsparcie na prezent!

Podaruj znajomemu subskrypcję Autora BRD24.pl w formie kuponu podarunkowego.

Zobacz jak działają kupony
Kup na prezent

O autorze

Zależało nam na tym, by kreować w Polsce mądrą dyskusję na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego, dzięki rzetelnym informacjom, poszerzonym analizom oraz upowszechnianiu wyników badań naukowych. Tak powstał - i wciąż się rozwija - serwis dziennikarski brd24.pl

Na polskich drogach może ginąć
mniej ludzi i jednocześnie
jazda po nich może być przyjemniejsza!

Siedem lat temu uznaliśmy, że na polskich drogach co roku nie musi tracić życia 3-4 tys. ludzi. Że można sięgać po sprawdzone w wielu krajach wzorce. I adaptować pojawiające się nowe rozwiązania.

Dostrzegaliśmy jednak, że debata o sprawach bezpieczeństwa ruchu drogowego w naszym kraju rzadko toczy się w oparciu o rzetelne dane, badania naukowe i fakty. Widzieliśmy, że w mediach temat ten traktowany jest czasem bez zrozumienia, powierzchownie.

To dlatego postanowiliśmy stworzyć pierwszy w kraju prawdziwie dziennikarski portal, który będzie dostarczał sprawdzonych i rzetelnych informacji. Miejsce, w którym eksperci znajdą interesujące analizy, a zwykli kierowcy zrozumieją zasady ruchu drogowego i ich głęboki sens.

Od 2013 r. zaczęliśmy dostarczać fachowej wiedzy ale podanej w formie przystępnej dla każdego.
Dziś jesteśmy liderem opinii w sprawie bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Dzięki nam politycy rzadziej wyrażają sądy oparte o własne mniemanie, a częściej opierają się na danych i faktach, których codziennie dostarczamy każdemu. Za darmo.

Nasz wkład w poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach został doceniony branżową nagrodą - w 2016 r. BRD24.pl otrzymało tytuł "Media Roku" w plebiscycie organizowanym przez Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

Uczestniczymy też w licznych seminariach BRD odbywających się w Polsce, bierzemy udział w debatach organizowanych przez ministerstwa oraz inne jednostki administracji publicznej.
Na naszych łamach publikują analitycy i liderzy BRD w Polsce - tacy jak Tomasz Tosza, Wiesław Migdałek, Marcin Flieger, Tomasz Kotowski.

Chcemy to nadal robić, dla wspólnego dobra.

Skąd to wszystko Wiesz?

Przez kilka lat udało nam się mocno zmienić to, jak w Polsce rozmawiamy o bezpieczeństwie na drogach, jak postrzegają to i planują politycy.
Argumenty zawarte w naszych tekstach wygłaszane są z mównicy sejmowej, na komisjach parlamentarnych, w materiałach mediów.

To my ujawniliśmy m.in. te rzeczy w Polsce:


W 2015 r. rząd zaplanował złapanie 1,7 mln kierowców jadących za szybko i wlepienie pieszym więcej niż 420 tys. mandatów. Po naszym tekście rząd już nie wpisuje takich "planów", wyznacza sobie cele określone liczbą zmniejszonych wypadków i mniejszą liczbą zabitych oraz rannych.

 

Ujawniliśmy opinię biegłych po incydencie z limuzyną prezydenta RP, w której wskazano, iż w samochodzie, który wypadł z drogi na autostradzie A4 w 2016 r.,  aż trzy opony były uszkodzone - przez długotrwałą eksploatację przy za niskim ciśnieniu.

 


Wskazaliśmy, że zmiana przepisów w sprawie pieszych może mieć realny wpływ na bezpieczeństwo. Pokazaliśmy doświadczeni Litwinów, którzy po roku zaobserwowali 40-procentowy spadek zabitych na przejściach. Przedstawiliśmy dokładną analiza raportów tamtejszej policji, która wskazuje, że odsetek ocalonych pieszych jest jeszcze większy. Spadła też liczba samych potrąceń.

 

Przeprowadziliśmy wiele społecznych, czytelniczych akcji dla BRD:

W akcji "Bezpieczeństwo na drodze w mediach - róbmy to dobrze" zwracaliśmy uwagę na zły przekaz w reklamach emitowanych w Polsce. Dzięki nam swoje reklamy poprawiły m.in. Aviva czy BP.

 


Wraz z firmą AXA opisywaliśmy nietypowe przepisy drogowe, które obowiązują w Europejskich krajach - i które mogą zaskakiwać kierowców podczas zagranicznych podróży samochodem czy motocyklem.

 

 

Przy wsparciu firmy Continental tłumaczyliśmy wiele zawiłości polskiego kodeksu drogowego.
Dzięki temu poradnikowi każdy może stać się lepszym kierowcom rozumiejąc m.in. ile w Polsce obowiązuje różnych ograniczeń prędkości, czy można wyprzedzać z prawej strony i czy na skrzyżowaniu z pierwszeństwem łamanym należy zawsze włączać kierunkowskaz? 

 

 

Dlaczego prosimy Cię o patronat?

Przez kilka lat jako dziennikarze finansowaliśmy to przedsięwzięcie z własnych kieszeni - poświęcając swój czas i wiedzę w interesie społecznym.

Sprawdzone, rzetelne informacje mogą powstawać jedynie, gdy odpowiedzialni za nie dziennikarze otrzymują równie rzetelne wynagrodzenie. Gdy nad treściami mogą czuwać świetni redaktorzy. I gdy udaje się przekazywać to, co do powiedzenia mają liderzy opinii.

Zamykanie naszego serwisu i dostarczanie płatnych treści odcięłoby być może część osób od wiedzy, która przecież może ratować im życie i zdrowie podczas podróży. Tego nie chcemy. Bo przecież oprócz polityków, samorządowców, zarządców dróg, inżynierów czytają nas zwykli kierowcy, rowerzyści i piesi.

Dlatego właśnie prosimy o patronat nad naszym serwisem. 

Jeśli uważacie, że nasza praca ma sens - wesprzyjcie BRD24.pl.  A my obiecujemy, że nadal będziemy dostarczać wiedzy, zmuszać do przemyśleń, inspirować debaty (czasem bardzo burzliwe), recenzować działania władz.

W ten sposób każdy z Was może przyczynić się do tego, że mniej ludzi przedwcześnie straci zdrowie i życie.

Cele

Codziennie mniej ofiar na drogach - BRD24.pl informuje i edukuje każdego dnia!
  • 5 000 zł miesięcznie
  • 4 681 zł brakuje
6%
Ta - przyznajmy to - niewygórowana jak na profesjonalną redakcję kwota pozwoli nam dalej niezależnie prowadzić portal brd24.pl.
Dzięki temu będziemy mogli zamawiać teksty od dziennikarzy, poszerzać bazę naszych autorów i codziennie dostarczać Wam naprawdę ciekawych treści poświęconych bezpieczeństwu na drogach.
Nowy dział - bezpieczne podróże
  • 10 000 zł miesięcznie
  • 9 681 zł brakuje
3%
Bezpieczeństwo na drodze nie oznacza, że nienawidzi się samochodów czy motocykli. Wręcz przeciwnie - kocha się je, tylko chce się nimi właściwie posługiwać. Bo najważniejszym jest dotrzeć do celu!

Mamy wiele pięknych historii, wiele tras i wiele miejsc, do których warto dojechać - i chcemy Wam o tym opowiedzieć.
Chcemy też przecież powiedzieć Wam, jak dotrzeć do nich bezpiecznie.
Jesteście na to gotowi?

Dołącz do grona Patronów!

Wesprzyj działalność Autora BRD24.pl już teraz!

Zostań Patronem

Najnowsi Patroni

Piotr Stępień
Piotr Stępień
10 zł
Artur Stepien
Artur Stepien
5 zł
Piotr Aleksander Chmielowski
Piotr Aleksander Chmielowski
10 zł
Tomasz Herud
Tomasz Herud
25 zł
Anonimowy patron
10 zł

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.