Avatar użytkownika

Gracjan Gornig

Opcja wsparcia finansowego jest niedostępna!

O autorze

Człowiek o wielkich celach. Pasjonuję się aktorstwem i reżyserką. Uwielbiam oglądać filmy, uwielbiam kręcić filmy, uwielbiam pokazywać filmy.

Siemanko! Może słyszałeś o mojej twórczości. Jeśli nie to pozwól, że się przedstawię.

 

Jestem Gracjan. Od dziecka tworzę na youtube różne filmy fabularne. Wraz z wiekiem poprzeczka pod względem technicznym się podniosła, bo i widzowie są coraz bardziej wymagający, a ja uwielbiam ich zaskakiwać! W co dokładnie celuję? W to czego na Polskim YouTube jest mało. Efektowne, wciągające filmy akcji rodem z kina Hollywood.

 

Ciąglę poszerzam swoją wiedzę na temat kinematografii i fotografii, po prostu to uwielbiam! Podejmowałem się razem z moją ekipą coraz to ambitniejszych projektów, w szczególności na podstawie gier komputerowych. Są one rozpoznawalne, a my chcemy pokazać, że poza blogami i let's play'ami, można Polski YouTube wzbogacić czymś nowym.

 

W 2013 roku stworzyliśmy Far Cry 3: Last Travel. Produkcję na podstawie gry o tym samym tytule. Zapasjonowani trzecią częścią Far Cry'a podjęliśmy wszelkie próby stworzenia czegoś od zera. Film okazał się najczęściej oglądanym filmem roku 2013 na moim profilu, a niedługo wybije 250 tys wyświetleń,a nakład finansowy wyniósł niecałe 400zł. Najlepszą motywacją było dla mnie to, że po stworzeniu filmu i odegraniu roli na podstawie Vaas'a posłalem film do Michael'a Mando - aktora odgrywającego rolę Vaas'a, a on o dziwo odezwał się, pozdrowił nas i życzył dalszych sukcesów i oferował pełne wsparcie i pozwolenie na umieszczenie tego, Ubisoft także nas wspiera. A to tylko nakład 400zł.

 

 

Zmotywowani tym sukcesem zabraliśmy się za mniej popularną grę Splinter Cell. Nasz tytuł to był Ukryty w Cieniu. Z własnej kieszeni poszło na film ok 1500zł, film nie odniósł na YouTube tak wielkiego sukcesu jak Far Cry 3: Last Travel, ale dzięki niemu mogłem otworzyć drogę do jednego ze swoich marzeń - puścić swój własny film na dużym ekranie. Zrobiliśmy to w moim miejscowym kinie, sala była wypełniona po brzegi. Bilety były darmowe. Zależało mi na tym, by ludzie po prostu zobaczyli film, a nie płacili mi. Zależało i zależy mi na tym by ludzie czerpali rozrywkę z mojej twórczości, w której wspomagają mnie moi znajomi i ponownie Ubisoft Polska za co im również dziękuję.

 

 

Dlaczego Patronite? Pracujemy teraz nad godzinnym filmem wojennym "Duchy", na podstawie gry Call of Duty: Ghosts. Czerpię inspirację z takich filmów jak Szeregowiec Ryan, The Hurt Locker i inne. Mam tak dużo pomysłów, które wymagają większego nakładu finansowego, a wiem, że każdy grosz sprawiłby, że film dźwiękowo i wizualnie byłby o 100% lepszy, a nawet ukazałby się o wiele szybciej.