Portet Shelly Harrison

Obrazek posta

Cześć wszystkim!
Właśnie zakończyłem prace nad nową grafiką. Tym razem z kategorii: gamedev.

Aby stworzyć portret bohaterki korzystałem z dostępnych renderów postaci, oryginalnych konceptów twórców, ale i prac tworzonych przez fanów. Wszystko by zachować spójność:

Shelly Harrison - Rafał Brózio

Poniżej zamieszczam film, w którym przygotowałem prostą animację dokumentującą poszczególne fazy powstawania pracy:
 

Shelly Harrison - jest główną protagonistką w grze Ion Fury.
Ciekawym jest fakt, że gra powstawała z użyciem technologii z lat 90tych. Użyto do tego 3D Realms Build Engine, który swoją premierę miał w 1995 roku. Twórcy z VoidPoint stworzyli projekt gry w oparciu o starą technologię z aktualnymi rozwiązaniami w gamedevie. Pomimo lat wciąż istnieje grupa ludzi, która tworzy różne modyfikacje do gier opartych o silnik Build Engine, np. Duke Nukem 3D.

Zgłosiłem pracę do 3D Realms. Z tego co mi wiadomo, wywarłem pozytywne wrażenie co mnie cieszy. W dniu jutrzejszym (piątek 21. Lutego) opublikują grafikę poprzez konta na Facebooku i Twitterze.

Shelly Harrison została stworzona z użyciem programu Photoshop jak i z pomocą nowego narzędzia w moim warsztacie. Jest nim ArtPose - jak nie trudno się domyślić po nazwie służy do tworzenia póz. Na ten moment używam tej aplikacji na swoim telefonie, ale jestem z niej zadowolony. Znacznie przyśpieszy proces twórczy.

Dziękuję za uwagę,
Rafał Brózio

ion fury shelly harrison gamedev digital art

Zobacz również

Portert Ignacego Jana Paderewskiego

Komentarze (0)

Trwa ładowanie...