Cześć wszystkim!
Właśnie zakończyłem prace nad nową grafiką. Tym razem z kategorii: gamedev.
Aby stworzyć portret bohaterki korzystałem z dostępnych renderów postaci, oryginalnych konceptów twórców, ale i prac tworzonych przez fanów. Wszystko by zachować spójność:
Poniżej zamieszczam film, w którym przygotowałem prostą animację dokumentującą poszczególne fazy powstawania pracy:
Shelly Harrison - jest główną protagonistką w grze Ion Fury.
Ciekawym jest fakt, że gra powstawała z użyciem technologii z lat 90tych. Użyto do tego 3D Realms Build Engine, który swoją premierę miał w 1995 roku. Twórcy z VoidPoint stworzyli projekt gry w oparciu o starą technologię z aktualnymi rozwiązaniami w gamedevie. Pomimo lat wciąż istnieje grupa ludzi, która tworzy różne modyfikacje do gier opartych o silnik Build Engine, np. Duke Nukem 3D.
Zgłosiłem pracę do 3D Realms. Z tego co mi wiadomo, wywarłem pozytywne wrażenie co mnie cieszy. W dniu jutrzejszym (piątek 21. Lutego) opublikują grafikę poprzez konta na Facebooku i Twitterze.
Shelly Harrison została stworzona z użyciem programu Photoshop jak i z pomocą nowego narzędzia w moim warsztacie. Jest nim ArtPose - jak nie trudno się domyślić po nazwie służy do tworzenia póz. Na ten moment używam tej aplikacji na swoim telefonie, ale jestem z niej zadowolony. Znacznie przyśpieszy proces twórczy.
Dziękuję za uwagę,
Rafał Brózio
Trwa ładowanie...