KOD AURY.

Obrazek posta

"(...) Perfumy są jak powieść. Trzeba je stworzyć. Wymyślić. Rozpisać. Rozmnożyć w wyobraźni i ubrać w odpowiednie aromaty. Mają na skórze rozbrzmiewać jak muzyka. Mieć w sobie ukryte przesłanie, aurę, kod i wyróżniać się spośród zalewu celebryckiego słodkiego gówna, które sygnowane wielkimi nazwiskami i najczęściej marką Coty pachnie jak słodka chmurka pierdnięcia wydalona przez przypudrowaną dupcię niemowlaka (...)".

Post dostępny tylko dla Patronów

Aby zobaczyć ten materiał musisz być zalogowany

Zostań Patronem Zaloguj się
Bartek Fetysz felieton na zamówienie reklama perfumy AuraCode

Zobacz również

CZASAMI MYŚLĘ O SOBIE DOBRZE.
NIEKOŃCZĄCA SIĘ PRZYJAŹŃ.
KIM JEST BARTEK FETYSZ? - ROZMOWA Z LEJDIZ MAGAZINE.