Avatar użytkownika

Stare Konie

13
patronów
320 
miesięcznie
27 466 
łącznie
13
patronów
320 zł 27 466 zł
miesięcznie łącznie

Progi wsparcia

10 zł miesięcznie
Wybierz 10 zł
247 dostępnych miejsc
STARY KOŃ ZIOMECZEK

Po pierwsze: Dziękuję że doceniasz moją pracę! Mam na browarka i paczkę czipsów! ;)

Po drugie: Trafiasz do specjalnej grupy dyskusyjnej dla Patronów (powstanie w lipcu) gdzie będę wrzucał wcześniej nieopublikowane materiały, plotki, ciekawostki itp Możliwości jest dużo, a ja jestem uzależniony od popkultury - będzie tam fajnie! :D
20 zł miesięcznie
Wybierz 20 zł
95 dostępnych miejsc
STARY KOŃ PRZYJACIEL

Po pierwsze: Dziękuję że doceniasz moją pracę! Jest czteropak, dzięki! :D

Po drugie: Trafiasz do specjalnej grupy dyskusyjnej dla Patronów (powstanie w lipcu) gdzie będę wrzucał wcześniej nieopublikowane materiały, plotki, ciekawostki itp Możliwości jest dużo, a ja jestem uzależniony od popkultury - będzie tam fajnie! :D

Po trzecie: RAZ DO ROKU dostaniesz ode mnie paczuchę z GADŻETAMI "Stare Konie" - naklejki, pocztówki, może (mały?) plakacik, a może coś jeszcze? Pomyślimy! Pierwsza wysyłka jeszcze w tym roku, lub na początku 2021. Warunek: Musisz być Patronem minimum przez 5 miesięcy pod rząd!
30 zł miesięcznie
Wybierz 30 zł
27 dostępnych miejsc
STARY KOŃ PRZYJACIEL PLUS

Po pierwsze: Dziękuję że doceniasz moją pracę! Jest czteropak, dzięki! :D

Po drugie: Trafiasz do specjalnej grupy dyskusyjnej dla Patronów (powstanie w lipcu) gdzie będę wrzucał wcześniej nieopublikowane materiały, plotki, ciekawostki itp Możliwości jest dużo, a ja jestem uzależniony od popkultury - będzie tam fajnie! :D

Po trzecie: RAZ DO ROKU dostaniesz ode mnie paczuchę z GADŻETAMI "Stare Konie" - naklejki, pocztówki, może (mały?) plakacik, a może coś jeszcze? Pomyślimy! Pierwsza wysyłka jeszcze w tym roku, lub na początku 2021. Warunek: Musisz być Patronem minimum przez 5 miesięcy pod rząd!

Po czwarte: dzięki za extra "dyszkę", do corocznej paczuchy dorzuce Ci podwójną porcję vlepek :)
50 zł miesięcznie
STARY KOŃ PRZYJACIEL 50+
(Próg powstał na specjalne życzenie Patronów)

Dzięki wielkie za wsparcie! Dostajesz wszystko z progu 20zł + moją wieeeelką wdzięczność (5 dyszek to już mega konkret!) + wyślę Ci pocztówkę z własnoręcznie napisanymi podziękowaniami (aktualnie mieszkam w Londynie, więc kartka będzie z UK, ale może się to zmienić w przyszłości)

Dziękuję!
100 zł miesięcznie
STARY KOŃ PRZYJACIEL 100+
(Próg powstał na specjalne życzenie Patronów)

Dzięki za super wielkie wsparcie! Dostajesz wszystko z poprzednich progów + piwo na mój koszt, jeśli spotkasz mnie kiedyś na imprezie komiksowej/giercowej/jakkolwiek popkulturowej :)

Kup wsparcie na prezent!

Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Stare Konie w formie kuponu podarunkowego.

Zobacz jak działają kupony
Kup na prezent

O autorze

"Stare Konie" to popularny codziennik, dla każdego fana gier, komiksów, filmów, seriali i innych zajawek popkulturowych. Ponad 21 tysięcy fanów na Facebooku.

http://www.facebook.com/starekonie30

 O mnie 

Hejka!

Od pięciu lat prowadzę popkulturowy fan page o grach, filmach, komiksach, serialach i innych zajawkach które pożerają większość mojego życia. Codziennie spędzam wiele godzin na szukaniu oryginalnych i ciekawych materiałów. 99% peja to memy i daty urodzin gwiazd? Zdecydowanie nie u mnie, aczkolwiek czasami warto wrzucić coś zabawnego, czy przypomnieć o kultowym aktorze, ale ja od lat staram się nie iść na łatwiznę. Trzeba być oryginalnym, prawdziwym i jedynym w swoim rodzaju, prawda?

 

(Gosia oraz Koniu Naczelny, czyli moja inspiracja, oraz ja sam, na London Comic Con 2019)

 

Większość czasu (od 15 lat) spędzam w Londynie, gdzie często jestem zapraszany na różne imprezy związane z grami, lub komiksami. Na fan page (oraz blogu, o tym później) już wielokrotnie pojawiły się relacje z londyńskich Comic Conów, EGX, Quakeconu i innych wydarzeń. Także regularnie zwiedzam UK i najróżniejsze sklepiki z gadżetami i komiksami, co oczywiście też zaowocowało serią postów na fan page i od dawna myślę nad stworzeniem osobnej strony, z przewodnikiem po "sklepach dla geeków" na świecie.

 

(Uwielbiam amerykańskie zeszyty komiksowe sprzed lat!)

 

A to tylko mały procent moich zainteresowań i pragnień związanych z rozwijaniem "Starych Koni" - oprócz zbierania komiksowych zeszytówek amerykańskich, czy wybierania się na premiery kinowe (zawsze staram się opublikować krótką recenzję filmu w dzień debiutu produkcji) uwielbiam wszelakie gry. Strzelanki, przygodówki, RPG, wyścigówki, platformówki, logiczne itp. - gram w wiele gatunków, dzieki czemu już  dwie dekady temu, przez kilka lat, byłem stałym współpracownikiem popularnego magazyny CD-Action. Aha, ponad 20 lat temu - nie jestem niedzielnym graczem, często moją wiedzę czerpię z własnych doświadczeń, a nie z suchych informacji znalezionych na Wikipedii, co niestety jest normą na wielu stronach popkulturowych.

 

(Gry pożeram w ilościach hurtowych!)

 

Po co mi Patronite?

Dzięki funduszom z Patronite mogę się rozwijać i rozbudować fan page, jak i pomyśleć o innych serwisach, oraz możliwościach, dostarczania mojej szalonej zajawki dla Was. 

  • live streamy z najnowszych gier, jak i klasyków gatunków
  • rozbudowane foto i videorelacje z imprez organizowanych w Polsce jak i na świecie
  • live video "pogadanki" przy okazji premier oczekiwanych gier, filmów, komiksów i nowych rodzajów napojów wyskokowych! ;)
  • WIĘCEJ CZASU na rozwijanie fan page i interakcje z Wami - już teraz spędzam nad tym ponad 5 godzin dziennie (!), bo przecież oprócz samych postów na fan page, odpowiadam też na Wasze komentare, prywatne wiadomości i prowadzę ogólnie pojętą moderację.
  • mnóstwo innych zajebistych pomysłów i rzeczy które chciałbym zrobić, a Wy chcecie zobaczyć. Ale wszystko w swoim czasie :)

Pomysłów jest wiele, po prostu zobaczymy jak to się wszystko potoczy . Jest super, a może być jeszcze lepiej!

Tylko fan page?

Ha! Właśnie! Fan page to moja najpopularniejsza forma dzięki której docieram do Was, ale oprócz samego peja jest także...

  • instagram "Koń Naczelny" (http://www.instagram.com/starekonie30/) na którym 100% materiału to zdjęcia zrobione przeze mnie. Mnóstwo komiksów, gier, londynu i innego dobra, większość wrzutek nie ukazuje się nigdzie indziej, polecam! :)
  • Świeży kanał na Discordzie - https://discord.gg/DYjCjQNc7f
  • 3 grupy dyskusyjne których jestem adminem i zabierają mi zbyt dużo czasu, cholercia ;)
  • kanał Youtube... ? Jest w planach, ale to wszystko zależy poniekąd od powodzenia akcji na tym właśnie Patronite. Czy rozwinę skrzydła i za kiedyś będę się określał "jutuberem"? Zobaczymy!

Uff, na ten moment to wszystko, dziękuję za Was czas i wsparcie którym mnie obdarzyliście :) 

 

Cele Autora

Jest super!
  • 333 zł miesięcznie
  • 13 zł brakuje
96%
Są trzy stówki, jest zajebiście! :D Dziękuję że doceniacie moją pracę i tysiące godzin które w nią wkładam. Mam dodatkową motywację, dzięki!
Yeah, zaczynam nagrywać video na poważnie!
  • 555 zł miesięcznie
  • 235 zł brakuje
57%
Ale czad! Dzięki Panie i Panowie - nareszcie sa środki na zakup urządzeń, dzięki którym będę mógł zacząć streamować, tworzyć dłuższe gameplaye i chat live z Wami! Wiadomo, wszystko po kolei - najpierw nagrywarka, potem mikrofon, później kamerka, a potem jakieś lepsze krzesło, a nie ten tani szmelc z IKEA? Zobaczymy! :D
METAL!!!
  • 666 zł miesięcznie
  • 346 zł brakuje
48%
TAAAAK! Ta cyfra musiała się tu pojawić, idę na jakiś koncert z mocną, metalową muzyką! YEAH! :D
Robi się poważnie...
  • 888 zł miesięcznie
  • 568 zł brakuje
36%
Oho, naprawdę robi się poważnie! DZIĘKUJĘ KONIE MOJE! Inwestuję w profesjonalny pakiet do obróbki video, powoli odkładam na nowego kompa, może wrócę także do gry na PC? Idą zmiany! :O
Warto marzyć?
  • 1 111 zł miesięcznie
  • 791 zł brakuje
28%
Jest już BARDZO POWAŻNIE! Wspominałem że jesteście zajebiści? Czas oszczędzić kasę na profesjonalny aparat/kamerę i zacząć kręcić te wszystkie imprezy, jedziemy!
Panie, to już jest kariera!
  • 2 222 zł miesięcznie
  • 1 902 zł brakuje
14%
Ok, na tą chwilę nie będzie wyższego progu (jak ja nie wiem czy nawet dojdzie do 333zł...), ale jeśli kwota miesięczna przekroczy 2222zł to czas najwyższy na jakąś mega rewolucje "Starych Konii". Reklamy w prasie? Codzienne streamy z giereczek? Będzie czas aby o tym pomyśleć!

Dołącz do grona Patronów!

Wesprzyj działalność Autora Stare Konie już teraz!

Zostań Patronem

Najnowsi Patroni

Artur Osinski
Artur Osinski
10 zł
Dawid Pałka
Dawid Pałka
50 zł
Bartek Wydro
Bartek Wydro
20 zł
Karol Kozieński
Karol Kozieński
10 zł
Edyta Bulwa
Edyta Bulwa
10 zł

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.