Avatar użytkownika

The Brief – co znosi psychika grafika

0
patronów
0 
miesięcznie
1 539 
łącznie
0
patronów
0 zł 1 539 zł
miesięcznie łącznie

Progi wsparcia

7 zł miesięcznie
Witaj w gronie patronów The Brief!

Dziękuję! Jest mi MEGA miło, że chcesz dać mi swoje 7 złotych. To wielka frajda móc z Tobą współtworzyć naszą społeczność.
11 zł miesięcznie
Jestem Ci bardzo wdzięczny, że nas wspierasz! Dzięki Tobie The Brief może rozwinąć skrzydła.

Przekazując mi swoje 11 złotych, otrzymujesz dostęp do zamkniętej grupy patronów na Facebooku, na której jako pierwszy dowiesz się o atrakcyjnych promocjach czy konkursach.
18 zł miesięcznie
Wielkie WOW!
Musisz naprawdę cenić to co robię! Dziękuję za Twoje wsparcie.

W ramach podziękowań Twoje imię i nazwisko pojawią się w specjalnym poście, który będę regularnie publikować na social mediowych kanałach The Brief.
Jeśli chcesz pozostać anonimowy, poinformuj mnie o tym.

Oczywiście ten próg daje Ci również dostęp do nagród z poprzednich progów.
50 zł miesięcznie
Serio!? Jestem wzruszony...
To dla mnie olbrzymie wyróżnienie!

Jeśli zechcesz wspierać mnie tak hojnie, prześlę Ci oficjalny elektroniczny certyfikat Patrona The Brief.

Oczywiście przysługują Ci również przywileje z poprzednich progów.

Kup wsparcie na prezent!

Podaruj znajomemu subskrypcję Autora The Brief – co znosi psychika grafika w formie kuponu podarunkowego.

Zobacz jak działają kupony
Kup na prezent

O autorze

"The Brief – co znosi psychika grafika" to fanpage i grupa zrzeszająca grafików, marketerów, właścicieli firm i wielu innych przedstawicieli branży kreatywnej i projektowej.

Nazywam się Maciej Piątek. Jestem twórcą, projektantem, demonologiem, uspołecznionym introwertykiem.

Bywam prelegentem, blogerem i autorem artykułów w branżowych czasopismach. Rozprawiam się ze złem czyhającym w mejlach klientów, sprawnie pacyfikując je humorem na The Brief – co znosi psychika grafika.

Skupiam wierną społeczność projektantów, a jednocześnie współpracuje z czołowymi markami takimi jak Wacom czy Eizo.

Na co dzień jestem designerem w piątek.studio

 

The Brief – co znosi psychika grafika 

Po ponad 6 latach systematycznej pracy doszedłem do miejsca, w którym The Brief – co znosi psychika grafika, nie jest już jedynie lolcontentowym Fanpagem. Staje się poważną MARKĄ skupiającą blisko 95 tysięczną społeczność. Zrzesza grafików, marketerów, właścicieli firm i wielu innych przedstawicieli branży kreatywnej i projektowej. 

Rok 2020 to jeszcze wyraźniejsze przejście od chichotu w kierunku treści pomocnych w codziennej pracy projektanta czy marketera.
 

Cele Autora

THE BRIEF PRO
  • 4 000 zł miesięcznie
  • 4 000 zł brakuje
0%
WIĘCEJ THEB
Chciałbym tworzyć więcej wartościowych, autorskich treści i przeznaczyć dodatkowy czas na bezpośrednią komunikację z Wami. Być częściej tylko dla Was!

VIDEO
Chciałbym vlogować! Tak, uspołeczniony introwertyk zamierza szerzej pokazywać swoją facjatę. W 2020 roku planuje założyć kreatywny kanał na YT.

OFFLINE
Postanowiłem dwa razy w roku odciągnąć Was od komputerów i skupić gdzieś oflajnowo wokół wydarzenia organizowanego wspólnie z Wami przez theB. Nie wiem jeszcze, czy te spotkania miałyby przyjąć formę luźnych meetapów, czy konferencji. Jedno jest pewne, chciałbym, by były w mocno low-costowej formie a tym samym by były przystępne dla każdego.

WWW
Media społecznościowe to najlepsze miejsce do prowadzenia bezpośredniej komunikacji jednak mają one swoje kaprysy i ograniczenia. Dlatego zdecydowałem się wyjść poza ramy Facebooka czy Instagrama i dodatkowo założyć zewnętrzny portal.

EDUKACJA MŁODYCH DESIGNERÓW
Mega się jaram tym, że projektanci są tak głodni wiedzy! Dlatego moim marzeniem jest jeszcze większa integracja młodszych designerów z takimi twórcami jak Beata Śliwińska, Patryk Hardziej, Mateusz Machalski czy Bartosz Walczuk.

EDUKACJA KLIENTÓW
Edukacja i inspiracja projektantów to jedno, ale myślę, że bardzo potrzebna jest również edukacja naszych klientów. Chciałbym ich zaprosić do dyskusji i pokazać od kuchni, na czym polega nasza praca. Pragnę, byśmy wspólnie opracowali bazę wiedzy i odpowiedzieli na najbardziej nurtujące pytania. Jak napisać poprawny brief, co to jest język wizualny. Ile powinien kosztować projekt logo. W jaki sposób komunikować się z projektantami czy wreszcie jak oceniać projekty graficzne?

THEB+
Poza tym wszystko, co dzieje się do tej pory tylko może w nieco większym zespole.

Dołącz do grona Patronów!

Wesprzyj działalność Autora The Brief – co znosi psychika grafika już teraz!

Zostań Patronem

Najnowsi Patroni

Gabi Kowol
Gabi Kowol
11 zł
Anka Jot
Anka Jot
18 zł
Tomek Zapadka
Tomek Zapadka
11 zł
Tomasz Tiwończuk
Tomasz Tiwończuk
50 zł

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.