The Brief – co znosi psychika grafika
Progi wsparcia
Dziękuję! Jest mi MEGA miło, że chcesz dać mi swoje 7 złotych. To wielka frajda móc z Tobą współtworzyć naszą społeczność.
Przekazując mi swoje 11 złotych, otrzymujesz dostęp do zamkniętej grupy patronów na Facebooku, na której jako pierwszy dowiesz się o atrakcyjnych promocjach czy konkursach.
Musisz naprawdę cenić to co robię! Dziękuję za Twoje wsparcie.
W ramach podziękowań Twoje imię i nazwisko pojawią się w specjalnym poście, który będę regularnie publikować na social mediowych kanałach The Brief.
Jeśli chcesz pozostać anonimowy, poinformuj mnie o tym.
Oczywiście ten próg daje Ci również dostęp do nagród z poprzednich progów.
To dla mnie olbrzymie wyróżnienie!
Jeśli zechcesz wspierać mnie tak hojnie, prześlę Ci oficjalny elektroniczny certyfikat Patrona The Brief.
Oczywiście przysługują Ci również przywileje z poprzednich progów.
Kup wsparcie na prezent!
Podaruj znajomemu subskrypcję Autora The Brief – co znosi psychika grafika w formie kuponu podarunkowego.
Zobacz jak działają kuponyNazywam się Maciej Piątek. Jestem twórcą, projektantem, demonologiem, uspołecznionym introwertykiem.
Bywam prelegentem, blogerem i autorem artykułów w branżowych czasopismach. Rozprawiam się ze złem czyhającym w mejlach klientów, sprawnie pacyfikując je humorem na The Brief – co znosi psychika grafika.
Skupiam wierną społeczność projektantów, a jednocześnie współpracuje z czołowymi markami takimi jak Wacom czy Eizo.
Na co dzień jestem designerem w piątek.studio
The Brief – co znosi psychika grafika
Po ponad 6 latach systematycznej pracy doszedłem do miejsca, w którym The Brief – co znosi psychika grafika, nie jest już jedynie lolcontentowym Fanpagem. Staje się poważną MARKĄ skupiającą blisko 95 tysięczną społeczność. Zrzesza grafików, marketerów, właścicieli firm i wielu innych przedstawicieli branży kreatywnej i projektowej.
Rok 2020 to jeszcze wyraźniejsze przejście od chichotu w kierunku treści pomocnych w codziennej pracy projektanta czy marketera.
Cele
- 4 000 zł miesięcznie
- 4 000 zł brakuje
Chciałbym tworzyć więcej wartościowych, autorskich treści i przeznaczyć dodatkowy czas na bezpośrednią komunikację z Wami. Być częściej tylko dla Was!
VIDEO
Chciałbym vlogować! Tak, uspołeczniony introwertyk zamierza szerzej pokazywać swoją facjatę. W 2020 roku planuje założyć kreatywny kanał na YT.
OFFLINE
Postanowiłem dwa razy w roku odciągnąć Was od komputerów i skupić gdzieś oflajnowo wokół wydarzenia organizowanego wspólnie z Wami przez theB. Nie wiem jeszcze, czy te spotkania miałyby przyjąć formę luźnych meetapów, czy konferencji. Jedno jest pewne, chciałbym, by były w mocno low-costowej formie a tym samym by były przystępne dla każdego.
WWW
Media społecznościowe to najlepsze miejsce do prowadzenia bezpośredniej komunikacji jednak mają one swoje kaprysy i ograniczenia. Dlatego zdecydowałem się wyjść poza ramy Facebooka czy Instagrama i dodatkowo założyć zewnętrzny portal.
EDUKACJA MŁODYCH DESIGNERÓW
Mega się jaram tym, że projektanci są tak głodni wiedzy! Dlatego moim marzeniem jest jeszcze większa integracja młodszych designerów z takimi twórcami jak Beata Śliwińska, Patryk Hardziej, Mateusz Machalski czy Bartosz Walczuk.
EDUKACJA KLIENTÓW
Edukacja i inspiracja projektantów to jedno, ale myślę, że bardzo potrzebna jest również edukacja naszych klientów. Chciałbym ich zaprosić do dyskusji i pokazać od kuchni, na czym polega nasza praca. Pragnę, byśmy wspólnie opracowali bazę wiedzy i odpowiedzieli na najbardziej nurtujące pytania. Jak napisać poprawny brief, co to jest język wizualny. Ile powinien kosztować projekt logo. W jaki sposób komunikować się z projektantami czy wreszcie jak oceniać projekty graficzne?
THEB+
Poza tym wszystko, co dzieje się do tej pory tylko może w nieco większym zespole.
Dołącz do grona Patronów!
Wesprzyj działalność Autora The Brief – co znosi psychika grafika już teraz!
Najnowsi Patroni
Ryzyko
Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.