Nie jesteś zalogowany Zaloguj
Szukaj
Przydatne linki
Nie jesteś zalogowany
Minerały w lodówce, Minerały na grupie Gry planszowe, Minerały u recenzentów, w sklepach, na targach... Jakiś czas temu pojawiło się sporo narzekań na sposób promowania gry, nachalność komunikacji i wciskanie kiepskiej gry wszędzie tam, gdzie tylko się da. Czy IUVI Games strzela sobie w stopę? A może taka promocja ma sens?
Jakiś czas temu mnie dopadło. Przesyt, znudzenie, brak zachwytów. Grywam w gry dobre i bardzo dobre, ale ostatnio coraz mniej z tych nowości ma w sobie to coś, co sprawia, że mam ochotę do nich wracać raz za razem. Rozmawiałem o tym z kilkoma kolegami (z branży i spoza niej) i mają podobnie. Czyżby rynek planszówek czekał jakiś kryzys? Czy nowe planszówki są gorsze, mniej innowacyjne i porywające od tych z ubiegłych lat? A może to tylko marudzenie znudzonych staruchów?
Wesprzyj działalność Autora Planszówki we dwoje już teraz!
Mam na imię Maciej, jestem dziennikarzem i od 10 lat pokazuję jak z bliska wygląda największy konkurs muzyczny na świecie - Konkurs Piosenki Eurowizji.
ZagrajnikTV to inny kanał z grami! Od ponad sześciu lat nieprzerwanie dostarczamy wam ciekawych, oryginalnych materiałów o grach, a z waszą pomocą... będzie ich jeszcze więcej :)