Nagrody dla Patronów najlepiej dostarczać kanałami, którymi na co dzień komunikujesz się ze swoją społecznością.
Nasi Autorzy najczęściej wykorzystują:
- Posty na Patronite - dzięki nim możesz udostępniać Patronom ważne informacje, filmy, ogólnodostępne certyfikaty Patronów dla wybranych progów wsparcia, itd. W postach istnieje także możliwość wysłania treści posta w wiadomości mailowej! Wszystkie szczegóły tworzenia postów znajdują się tutaj.
- Pliki i filmy na Patronite - jeśli chcesz udostępnić Patronom pliki lub filmy, które będą mogli pobrać i otworzyć w dowolnym momencie, to ta funkcjonalność jest skierowana do Ciebie! Podobnie jak w przypadku postów możesz określić czy pliki/filmy mają być widoczne dla wszystkich Patronów, czy tylko tych z określonych progów.
- Wiadomości mailowe - możesz ręcznie wysyłać wiadomości mailowe z Twojej skrzynki pocztowej - w zakładce Aktywni Patroni https://patronite.pl/moj_profil/patroni znajdziesz adresy mailowe Patronów.
Ważne! Jeśli Patron skorzystał z opcji logowania poprzez Apple ID (adresy xyz@privaterelay.appleid.com) Twoja wiadomość do niego nie dotrze! Więcej szczegółów znajduje się tutaj. - Grupa na Facebooku - na platformie Facebook możesz utworzyć specjalną grupę przeznaczoną wyłącznie dla Twoich Patronów. To dobre miejsce do dzielenia się aktualnymi informacjami, przekazywania ogólnych nagród, zakulisowych materiałów, udostępniania wcześniejszych premier, itp. To także dobre miejsce do integracji samych Patronów!
- Kanał na Discordzie - możesz stworzyć specjalny kanał tylko dla Patronów. Podobnie jak w przypadku Facebooka możesz tutaj przekazywać nagrody oraz dodatkowe materiały. I po prostu porozmawiać ze wspierającymi :)
- Wysyłanie nagród fizycznych - to najmniej polecany przez nas sposób dostarczania nagród, ponieważ wymaga dodatkowych sił i czasu na przygotowanie paczek, trzeba także przeznaczyć dodatkowe środki na opłacenie całej wysyłki.
To od Ciebie zależy, jaki sposób dostarczania nagród wybierzesz. Pamiętaj, że warto wybrać ścieżkę, która będzie dla Ciebie najbardziej optymalna (a najlepiej, żeby była również przyjemna i intuicyjna!). Droga, która będzie najlepsza do przekazywania gratyfikacji może też okazać się najlepszym miejscem do komunikacji o Twoim Patronitowym profilu. W tym celu zachęcamy Cię do zapoznania się z tym artykułem: 30 rad: jak promować profil i zdobywać Patronów