To co tam sobie wyśnili nasi bohaterowie i dlaczego?
Trzy przygody, pięć sesji, cztery miesiące - tyle zajęło nam rozegranie całego Lata z Ghostpunkiem. A teraz pora omówić, co nam przyświecało podczas ich rozgrywania i co to oznacza dla przyszłości Ghostpunka.
Poniżej przedstawiamy listę elementów do gry w Fiasco w karapaczo-ratterskim mieście Rostfällt. Możecie ją mieć przed oczami, oglądając naszą premierę, albo wykorzystać we własnym podejściu do Fiasco.
Organizujemy ankietę, w której nasi patroni zadecydują o wyglądzie i charakterze postaci niezależnej z uniwersum Ghostpunka. Owa postać pojawi się w tajnym projekcie wizualnym, który premierę będzie miał prawdopodobnie w połowie lutego 2021 roku.
W ramach noworocznej niespodzianki dla naszych patronów prezentujemy epilog finału Ghostpunka... w wersji bez montażu!
To już koniec przygód Kretów Grety. Nadszedł smutny czas pożegnania. Poczytajcie, jak Krzysiek zaplanował wielki finał Ghostpunkowej kampanii i jak na wynikłą z tego burzę emocji zareagowali gracze i ich postaci.
Trudno stwierdzić, co wywołuje w nas więcej emocji i przemyśleń - z dawna oczekiwany powrót Oceansoul i Flavii Valerii czy fakt, że powoli zbliżamy się do końca historii Kretów Grety. W dzisiejszym wpisie dzielimy się garścią tego, co nam w związku z tym w głowach i sercach gra.
Trzeci i ostatni odcinek Ghostpunkowej adaptacji "The Quiet Year" już za nami, ale przemiany, które w nim zaszły - zarówno w bohaterach, jak i w Aurivium - jeszcze długo będą odbijać się echem. Co na ten temat sądzą gracze? Jak Mistrz Gry zaplanował tę wielką mechaniczną improwizację?
W drugim odcinku rozgrywanym na podstawie zaadaptowanej przez Krzyśka mechaniki "The Quiet Year" wiele się działo - nie tylko na arenie politycznej Aurivium. Społeczne nastroje w mieście też się zmieniają. A niektórzy nasi bohaterowie musieli zmierzyć się z konsekwencjami swoich decyzji. Nie obyło się bez emocji.
Wraz z rozwojem spraw na społecznej i politycznej arenie Aurivium, Ghostpunk musiał nieco zmienić mechanikę. Co na temat zaadaptowania zasad "The Quiet Year" na potrzeby naszej historii myślą gracze? Jak do tego nietypowego zadania podszedł Mistrz Gry? Przekonajcie się sami.
W ostatnim odcinku Ghostpunka Krety Grety miały dużo do powiedzenia - głównie młodej Zeldzie. Przeczytajcie co z kolei na ten temat mają do powiedzenia sami gracze i Mistrz Gry.
Ghostpunk wraca z nowym odcinkiem mimo trudnych warunków w świecie rzeczywistym. W zamian za to w świecie zmyślonym nie brakuje wrażeń - Krety próbując zyskać potencjalnych sojuszników, wplątują się w kabałę nie z tego świata. Przeczytajcie, co na ten temat sądzili gracze i zobaczcie, jak Mistrz Gry uchyla rąbka tajemnicy w kwestii działania auriwskich gangów.
Wesprzyj działalność Autora Podsluchane.pl już teraz!
Drogi Patronie, dzięki Twojemu wsparciu, PSX Extreme, jako jedyny miesięcznik o grach w Polsce, ma szansę dalej funkcjonować i dostarczać niezmiennie rzetelnych i wartościowych treści. I tak już od 1997 roku! Dziękujemy!
Kanał YouTube z zapisami sesji RPG i serial internetowy w klimacie fantasy. Wspieraj nas, żeby otrzymać dostęp do wyjątkowych bonusów, cotygodniowych wideo z podsumowaniami odcinków, notatek postaci i Mistrza Gry czy grafik w wysokiej rozdzielczości! 🔥