Nie jesteś zalogowany Zaloguj
Szukaj
Przydatne linki
Nie jesteś zalogowany
Zapraszamy na nasz pierwszy oneshot w systemie Fabula Ultima, pozwalającym na tworzenie historii nawiązujących do jRPG! Nie mogliśmy nie skorzystać z tej okazji i nie odpowiedzieć wreszcie na Wasze liczne prośby zagrania sesji w klimatach anime…
Drużyna niesiona na falach wrażenia, że kłopoty ma już za sobą, przygotowuje się do niebezpiecznej przeprawy przez zamarzniętą, podziemną rzekę. Wtedy jednak główny wątek kampanii postanawia o sobie przypomnieć w szczególnie dramatyczny sposób…
Płomienna Róża (z pomocą zaprzyjaźnionego barda Rena, w którego po raz kolejny wciela się Raff z „Sesji na podsłuchu”) próbuje znaleźć sposób na dostanie się do Doliny Lodowego Wichru. Wszystko idzie gładko – do momentu, w których Chilli decyduje się stanąć naprzeciw swoich towarzyszy…
Odcinek, który usatysfakcjonuje wszystkich – tych, którzy lubią dungeon crawl, bo nadal jesteśmy w lochu, ale również tych, którzy go nie lubią – bo to ostatni odcinek w tym lochu! Wyjście z niego będzie jednak wymagało od bohaterów sporo wysiłku…
Podróżujący przez opuszczoną krasnoludzką kopalnię bohaterowie z zaskoczeniem odkrywają, że w tym odcinku nie będzie żadnych glutów!
Jeśli myśleliście, że tydzień temu to był już koniec, to jest wręcz przeciwnie – mieszkańcy opuszczonej kopalni… um, kisielu? W każdym razie mieszkańcy tego tajemniczego miejsca dopiero się rozkręcają!
Po ostatniej walce drużyna uświadomiła sobie, że mają przesrane – ale nie ma innej drogi, niż w głąb kopalni krasnoludów… Wszystko zmienia się, kiedy znajdują pomieszczenie pełne alkoholu…
Po rozprawieniu się z ożywionymi kamieniami drużyna zagłębia się w starą, opuszczoną kopalnię krasnoludów licząc na to, że nic gorszego ich już nie spotka. Otoczenie okazuje się jednak być innego zdania, kiedy Yoru ignoruje wszystkie znaki ostrzegawcze i wchodzi dokładnie tam, gdzie nie powinien wchodzić.
W tym tygodniu mamy dla Was nieco dłuższy bonus, bo obejmuje dwa ostatnie odcinki (nagrywane razem). Drużyna wraz z nowym towarzyszem rusza w głąb kopalni i właściwie natychmiast wpada w kłopoty. Tymczasem Czur zaczyna dynamicznie weryfikować teorie z komentarzy pod poprzednim odcinkiem.
Drużyna Płomiennej Róży jest w drodze do Luscanu, gdzie mają zająć się sprawą tajemniczego przejęcia kontroli nad miastem przez lodową wiedźmę… Najkrótsza droga wiedzie jednak przez niebezpieczne korytarze starej, opuszczonej kopalni krasnoludów.
Zapraszamy do materiału bonusowego do drugiej części naszego oneshota!
Drużyna ostrożnie zbliża się do tunelu pod górami, w którym leże ma rzekomo niebezpieczny smok. Zagrożenie nadchodzi jednak ze strony, której się nie spodziewali, kiedy jedno z nich zdradza prawdę o sobie…
Wesprzyj działalność Autora Spalmy to! już teraz!
Kanał YouTube z zapisami sesji RPG i serial internetowy w klimacie fantasy. Wspieraj nas, żeby otrzymać dostęp do wyjątkowych bonusów, cotygodniowych wideo z podsumowaniami odcinków, notatek postaci i Mistrza Gry czy grafik w wysokiej rozdzielczości! 🔥
Bohaterstwo, patriotyzm, walka i zdrada, przekute w historie, biografie i recenzje. Innymi słowy: Okupowana Polska. Zabierzemy Cię w podróż do czasu, kiedy nad krajem nastała ciemna noc okupacji. Dołącz do nas już dziś!