Nie jesteś zalogowany Zaloguj
Szukaj
Przydatne linki
Nie jesteś zalogowany
Po bardzo pozytywnym przyjęciu części pierwszej warto uzupełnić ten temat o drugą część w której pokażę: 👉Tarcze pływające - czym się różnią od jednoczęściowych tarcz? 👉Klocki hamulcowe - jaka jest różnica między ulicznymi, sportowymi, a wyczynowymi? 👉Dlaczego układ chłodzenia hamulców nie zawsze jest wskazany? 👉Nadmuch na piasty - test. 👉Nadmuch na tarcze hamulcowe - oprócz korzyści jakie może nieść ze sobą ryzyko? 👉Tytanowe podkładki pod klocki - dlaczego warto się nimi zainteresować? Gorąco zapraszam do lektury i dyskusji!
Dziś chciałbym poruszyć bardzo ważny temat, który dotyczy chłodzenia układu hamulcowego. Jak bardzo ważny? Spójrzcie na pierwsze zdjęcie w tej galerii, gdzie mimo zastosowania sportowych klocków hamulce uległy awarii po niespełna 10 minutach ostrej jazdy 200-konnym samochodem na torze Poznań.
Wesprzyj działalność Autora Mateusz Wujciów już teraz!
Kochani, Nadeszła ta wiekopomna chwila ;) W końcu poszedłem po rozum do głowy, aby zrobić to, do czego namawiacie mnie od tak dawna – początkowo prośbą, a ostatnio wręcz groźbą. Otwieram konto na Patronite! Dzięki niemu zainwestuję w rozwó grupy Treningowej Armii #JedenTeam
POL 611 - jestem zawodnikiem klubu UJKS Szturwał w Kaliszu, gdzie od 2022 trenuję olimpijską klasę IQ Foil. Moim celem i marzeniem to zostać Mistrzem Świata i wziąć udział w Igrzyskach Olimpijskich. Poprzez Patronite chciałbym pokazać bliżej czym się zajmuję i pozyskać wsparcie na dalszy rozwój.