Co zrobić, jeśli spośród wyszukanych na stanowisko kandydatów na Twoją wiadomość odpowiada tylko niewielki procent? Możesz oczywiście popracować nad pierwszą wiadomością, ale warto do komunikacji włączyć również drugą i trzecią. Ostatecznie zawsze może się zdarzyć, że odbiorca nie dał rady przeczytać wiadomości lub otworzył ją i... zapomniał. Jak pisać wiadomości follow-up, by poprawić swoje wyniki i zadbać o dobre doświadczenie kandydatów? O tym we wpisie :)
Wiadomości rekrutacyjne są zmorą dla mniej i bardziej doświadczonych rekruterów. Niewłaściwie skomponowane mogą zaprzepaścić nawet najlepiej wykonane wyszukiwanie kandydatów. Jak więc upewnić się, że Twoja wiadomość wyróżni się na tle innych? Sprawdź!
Wesprzyj działalność Autora Kasia Tang już teraz!
Jesteśmy grupą pasjonatów LEGO. Poprzez naszą aplikację, blog i filmy chcemy dzielić się zdobytą wiedzą w temacie kolekcjonowania i inwestowania w klocki LEGO.
Religioznawstwo, ciekawostki, historia religii, sztuka i architektura sakralna, chrześcijaństwo, judaizm, islam, inne. Okiem ateisty