Nie jesteś zalogowany Zaloguj
Szukaj
Przydatne linki
Nie jesteś zalogowany
Miało być solidnie, wyszło marnie i to zadecydowało powoli o słabnącej reputacji SEGI z dalszymi latami. Niewydane nigdy oficjalnie gry to spora strata dla systemu, który technicznie mógł gdzieś występować przez 2-3 lata.
Czy Ubisoft wywiązało się dobrze ze swojej obietnicy dostarczenia dobrej gry na odpowiednim sprzęcie/generacji?
Piękne wydanie interesującej gry.
Zmagania olimpijskie w Pekinie 2022 lada moment i czas przyszedł na przybliżenie dyscyplin tylko z innej epoki.
SEGA w Ameryce miała swoją strategię zaskoczenia graczy na ichnim rynku - filmy Full Motion Video. Niewiele filmów dobrze prezentuje się na tej przystawce, za to macie dowód koronny na próbę uczestniczenia w dominującej wtedy technologii, które zaraz miała zmienić oblicze gier. Jednak, inna firma wykorzystała ten potencjał... firma, która chciała współpracować z SEGĄ.
Pierwsze podejście SEGI z napędem CD do Mega Drive'a było na terenie Japonii. Początkowo szału nie było, gier w sumie dobrych na tyle nie było, by zdeklasować PC Engine z ich własnym CD-ROM'em. Potem jednak nie było tak tragicznie, choć nie obyło się bez problemów.
Unboxingów ostatnio jest dość dużo, zważywszy prawdopodobnie na nagromadzenie się paczek w jednym czasie. Pewnie przez Covid-19...
Wesprzyj działalność Autora Granie Na Spontanie już teraz!
Dzięki Patronite Baniak poświęca zawodowe życie swojej pasji, czyli grom fabularnym (RPG). Prowadzi kanał filmowy, gdzie prezentuje nagrania z własnych sesji, oglądanych przez tysiące Widzów. Wspiera także początkujących Mistrzów Gry poradnikami i prelekcjami.
Niekontrolowane hobby stało się moim zawodem. Pochłonięty bezgranicznie uczę i studiuję sztukę bonsai według japońskiej szkoły.